ZWROTY i REKLAMACJE

 

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym – masz do tego prawo.

Możliwości są dwie:

1)   bezpośredni kontakt telefoniczny +48 502 582 647 – zgłoszenie zaistniałego problemu np.: zły wymiar, kolor, wykryta wada itp. – pomożemy w rozwiązaniu niedogodności

2)   wersja oficjalna –  formularz zwrotu lub reklamacji

 Wtedy jeśli chcesz zwrócić lub reklamować produkt – pobierz (dostępny w PDF) i uzupełni formularz ZWROTU lub REKLAMACJI razem z paragonem i produktem odeślij w paczce zwrotnej  na nasz adres. Przesyłkę możesz nadać dogodną dla Ciebie formą wysyłki (oczywiście nie za pobraniem!).

FORMULARZ + PARAGON + PRODUKT =WYSYŁKA

Czas na dokonanie zwrotu to 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Pamiętaj, towar odsyłany do nas nie może nosić śladów użytkowania. Uszkodzenia lub zabrudzenia mogą uniemożliwić rozpatrzenia Twojego zwrotu lub reklamacji pozytywnie.

Wysyłka odbywa się na koszt klienta.

Adres do zwrotu i reklamacji:

IGMAR S.C. Izabela Witas- Walczak, Katarzyna Podkowa
ul. Jana Kasprowicza 23
43-502 Czechowice-Dziedzice
w opisie: ZWROT lub REKLAMACJA ZAMÓWIENIA

Do pobrania:

FORMULARZ ZWROTU                                              FORMULARZ REKLAMACJI